Böcker jag hoppas hitta på bokrean

Att bara skriva det här inlägget före jag kan titta igenom böckerna i årets bokrea på Adlibris gör mig galen. Men ville ändå tänka ut lite vilka böcker jag ska hålla utkik efter så jag har nåt att gå på.

De här är de 8 senaste titlarna jag sparat i önskelistan på Adlibris. Sen vill jag också väldigt gärna här Karthistorier, The 52 lists project och En afrikansk kärlekshistoria. Som jag troligtvis kommer köpa vare sig de är på rea eller inte.


Vad vill du själv fynda i år ? Och har du kanske några tips på böcker i rean som vi andra inte borde missa ? 

Kommentarer

  1. Det ska bli kul att kolla vad som kommer på rean. Jag brukar vara bra på att köpa på mig klassiker som sedan blir hyllvärmare...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känner absolut igen mig! Många spontanköp brukar det bli :)

      Radera
  2. Jag hoppas hitta någonting av någon för mig ny deckarförfattare och någon del i någon deckar serie jag läser. Sen även några böcker åt barnen och några ungdomsböcker :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Låter som en bra plan. Hoppas du hittar nåt passande :D

      Radera
  3. Å det var fina böcker! Aristotle & Dante är superbraaa <333 hoppas hitta någon snygg faktabok och kanske någon av Gilla böcker jag inte har än ... Och klassiker om de är fina!^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa den har jag velat läsa så länge ! Och nu efter SKAM kom intresset tillbaka x100. Hoppas du hittar några snygga och bra böcker ! :)

      Radera
  4. Jag ska kika runt på rean snart :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller tummarna för att du hittat nåt bra ! Jag hittade inget på första genomgången :)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek