Treat Yo Self Challenge 2017




Treat Yo Self Challenge är en utmaning som man får skräddarsy exakt som man vill ha den. Det är ju väldigt personligt hur mycket man läser och vad var och en gillar. Välj en eller 100 punkter som du känner att kan göra ditt bokår extra roligt. Utmaningen ska ge dig chansen att ta tag i de där böckerna du vill läsa, inte borde. 

Under 2017 ska ja unna mig att:
  • läsa en fackbok
  • läsa en harry potterbok
  • läsa en bok som jag köpt på loppis
  • läsa tre böcker på en månad 
  • avsluta en serie
  • läsa en svensk bok
  • Läsa en bok på finska (pga Finland 100 år !)
  • läsa en bok som kommit ut 2017 
  • läsa en bok som kommit ut för minst 5 år sen 
  • läsa en bok av en (för mig) ny författare
  • läsa en e-bok
Kommentera gärna i detta inlägg om ni vill vara med. Mer vardagslyx åt folket!

Kommentarer

  1. Den här skulle jag vilja vara med i.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkommen med ! Hitta på några roliga utmaningar åt dig själv eller välj från de jag har om du vill :)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Slutet på To Kill A Mockingbird och read alongen