Auto-buy authors

Om det är något vi bokbloggare är väldigt duktiga på är det väl ändå att köpa på oss högar med böcker. Under åren har jag hunnit samla på mig en hel massa favoritförfattare vilket i sin tur resulterar i fler böcker som jag verkligen behöver. Jag har delat in mina auto-buy authors i två kategorier.

Författarna vars nya böcker jag köper då de släpps
- Nicholas Sparks
- Jonathan Safran Foer
- Sally Green
- Dan Brown
- Katherine Applegate
- R. J Palacio
- De svenska favoriterna: Fredrik Backman, Anna Jakobsson Lund och Anna Ahlund

Författare vars böcker jag samlar på mig på loppisar
- Agatha Christie
- Stephen King
- Janet Evanovich
- Tove Jansson
- Astrid Lindgren
- Moni Nilsson

Vilka auto-buy authors har ni ? 


Kommentarer

  1. Lisa Bjärbo är en sådan författare av mig. Anna Ahlunds nya bok är jag också intresserad av, mest pga hon är författaren.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bjärbo har jag inte läst nåt av men håller med dig om Anna Ahlunds nya :D

      Radera
  2. alltså auto-buy authors är en förbannelse ._. mina är Sarah J Maas, Victoria Schwab/V.E Schwab, John Green och J.K Rowling/Robert Galbraith.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa det är det absolut ! Vet inte hur många olästa Sparks och Brown böcker jag har... Åh jag måste läsa nåt av Schwab snart :D

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek