Why buy anything else when you could be buying books

En sån här fin liten hög fick jag med mig hem från Umeå i helgen.


The Perks of Being a Wallflower och Alice's Adventures in Wonderland har jag velat läsa väldigt länge, vet inte varför jag inte läst dem tidigare.
Trollkarlen från Övärlden var ju ett måste eftersom jag köpte andra och tredje delen i serien för en vecka sen och jag vill verkligen läsa serien i sommar.
Tänk om.. och Room har jag varit sugen på ett tag nu, mycket tack vare många fina recensioner på olika bloggar. Room brukar dessutom nämnas på samma ställen som The Bunker Diary och den gillade jag ju väldigt mycket !
Sist ut, Fantastic Beasts and Where to Find Them köpte jag för att jag vill läsa den innan filmen kommer i höst.

Någon som läst någon av de här ? Vad tyckte ni ? 

Kommentarer

  1. "The perks..." är ju så himla bra. T o m filmen är bra, kanske för att den är regisserad av författaren till boken. "Alice" tål jag inte, för konstigt för mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har hört så mycket gott om den ! Att jag varken läst boken eller sett filmen ännu förstår jag inte själv.. Åh, hoppas Alice är precis lagom konstig för min smak !

      Radera
  2. Hoppas du kommer tycka om Room och Tänk om! :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek