Att hjärntvätta sina vänner

Under min resa till Umeå för ett par helger sen tvingade jag med min kompis till Akademiska bokhandeln. Det hela slutade med att medans jag kom hem med 3 seriealbum köpte hon hela 8 böcker ! Det är farligt att vara vän med en bookaholic, förr eller senare exploderar det ! pun intended.. 

Och.. min andra kompis har precis läst ut Hungergames trilogin och har nu fastnat i e-boksträsket. Hon har till och med bloggat om det här. Bokbloggare nästa. 

Om jag bidragit till detta eller om det bara är ett sammanträffande att de båda hänt på samma månad kommer vi aldrig veta. Men vem drömmer inte om att få prata böcker hela dagarna med sina bästa vänner. 


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek