Så gick det för mig i Fall into fantasy läs-a-loten


Min höstliga läsalot är slut för denna gång och det var verkligen så roligt att ha tid att läsa riktigt på riktigt och att dessutom läsa en sån förbaskat spännande bok som jag velat läsa så länge ! 

Under dessa 5 dagar lyckades jag faktiskt läsa så gott som hela första delen i The Maze Runner serien ! Är mycket nöjd med mina 360 sidor som jag läste allt som allt (när klockan slog 00:00 hade jag 10 stackars sidor kvar av boken). Älskade boken men ärligt talat måste jag nog säga att jag gillade filmens lösning bättre än bokens. Bortsett från det hade jag nog den vanliga, fina ''åh man får så mycket djupare inblick i huvudpersonens tankar och känslor av att läsa boken jämfört med att se filmen'' - tanken under hela läsningen. Men jaja, recension kommer i ett senare skede.  

Hur gick det för er andra i läsaloten ? 


Här är några bilder från min läsning under de senaste 5 dagarna, alla från min instagram. 







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Slutet på To Kill A Mockingbird och read alongen