Läsplaner för Fall into Fantasy Readathon

Inatt kl 00:00 börjar min höstreadathon Fall into Fantasy. Tanken är att spendera de fem följande dagarna i en annan värld. Jag har massvis med böcker jag skulle kunna läsa som verklighetsflykt, bl.a. andra boken av The Land of Stories, Harry Potter, Cinder, Divergent. Men jag har valt att börja med The Maze Runner serien. Har velat läsa serien sen jag såg första filmen för ett år sen och har haft första boken i min Kindle sen dess. Nu när andra filmen är aktuell kom suget tillbaka. Boken verkar lättläst och jag vet ju redan att jag älskar historien så ifall jag hinner läsa ut boken kommer jag troligtvis läsa andra boken direkt. 

ni kan följa mig på instagram (där heter jag iregnet) eller själva delta med #fallintofantasy15


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek