Fall into Fantasy Readathon

Jag fick en trevlig överraskning förra veckan när jag fick mitt arbetsschema för de två kommande veckorna. Jag har nämligen ledigt 5 hela dagar 12-16.9 ! Så nu tänkte jag passa på och ha en liten readathon för att välkomna hösten. Imorgon kommer ett inlägg på vad jag planerar att läsa.

Jag har valt temat fantasy för att göra det lättare för mig att välja böcker + att jag verkligen har ett sug för fantasy just nu. Och till temat räknar jag: dystopier, framtiden, det förflutna, magi, zombies, superhjältar, rymden, underjorden.. Jaa allt som får en att fly verkligheten. 


Om någon annan vill hänga på får ni mer än gärna göra det! Kommentera här eller på instagram med hashtaggen #fallintofantasy15 så följer jag med glädje ert läsande dessa 5 dagar. Inga pris, ingen press, bara ren och kär verklighetsflykt !


Kommentarer

  1. Svar: Åh va skoj!! Tack för frågan :) jag är jättegärna med! Reser bort nu idag men hör av mig när jag är tillbaka!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. åh så roligt, jag mailar dig så får vi fundera vidare senare :) trevlig resa ! :D

      Radera
  2. Åh låter roligt! Har faktiskt mycket fantasy jag skulle vilja läsa just nu,, och har prao nästa vecka så inga läxooor🎉🎉deltar definitivt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. yay ! vilken bra timing :D så kul, ser fram emot att se vad du kommer läsa! :D

      Radera
  3. Hej Liza, STORT tack för din fina kommentar i min blogg :) Vilken fin och bra grej du gör med att sprida Mer kärlek åt bokbloggare. Så roligt och tacksamt att du vill ha med mig att svara på 20 frågor. Jag ställer mer än gärna upp. Om du vill kan du maila mig på zelly@zellys.se
    Så svara jag gärna på dina frågor och kommer överens om när du vill lägga upp svaren. vad roligt och åter igen tack för att du hittade till mig :) ha en fin fortsatt vecka och stor kram :) Zelly

    SvaraRadera
  4. Jag är ju i sista minuten nu, men jag deltar ;) Ska PRECIS nu plocka upp Röd drottning av Victoria Aveyard. Det blir ju pöööörfekt! Hoppas bara jag hinner läsa ordentligt denna vecka, mycket på gångs på jobbet. Kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh du är så välkommen med ! :D bra val av läsning ! Kram <3

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek