Souvenirer i form av bokmärken

För några veckor sen var jag på semester i Grekland med min pojkvän och två av våra vänner. Som alla andra var jag tvungen att köpa souvenirer och som vanligt blev det bokmärken.

Först hittade jag dessa magnetbokmärken med grekiska filosofers citat på. Gillar verkligen magnetbokmärken då de inte faller ur boken hela tiden. 


Var inte på jakt efter några fler bokmärken efter att jag hittat de andra men då jag såg detta var jag tvungen att köpa det. Kostade väl 0,60€ eller ännu mindre och den har solrosor på sig ! älskar solrosor ! + att den också har en sån där bra ''flik så att bokmärket hålls kvar i boken fastän du har den i väskan.




Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek