Half Bad


1. Allt du behöver veta - Sally Green skriver om gott och ont, häxor, magi, våld, familj och överlevnad.

2. Flum -  Blev verkligen positivt överraskad av den här ! Nathan växer under historiens gång och det är så intressant att följa hans utveckling. Jag bryr mig om karaktärerna, jag förstår världen de lever i och jag gillar berättarrösten. Och när jag läste sista sidan, ville jag inte att boken skulle vara slut.

3. Ord att minnas - Every breath has to be precious and worth it and something important. 

4. Tankar boken väckte hos mig - Den tanke som följde mig genom hela boken var att jag älskar att läsa! Och speciellt att jag är så glad att jag provar mycket olika genrer för på det sättet kan man hitta bra böcker man aldrig trodde man skulle gilla. Jag njöt så himla mycket av att läsa den här och kan inte vänta tills jag får läsa fortsättningen.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Slutet på To Kill A Mockingbird och read alongen