Läs-a-lot sammanfattning

Bättre sent än aldrig, här kommer mitt sista inlägg om sommarens läs-a-lot.

Totalt antal lästa sidor: 340 sidor
Totalt antal avslutade böcker: 2 st.

Mål:
~ avsluta minst 2 av böckerna jag har på hälft
~ läsa istället för att se på serier
~ komma ur lässvackan som hållt i sig i flera veckor

Kommentarer: Som jag sagt tidigare var det inte personligen den bästa veckan att delta i en läs-a-lot just den här veckan eftersom jag jobbat varje dag utom söndag. och då jag endast var ledig en dag, spenderade jag den med min pojkvän och läste inte många sidor den dagen. MEN roligt har det verkligen varit, målen har jag klarat och det har också varit riktigt roligt att följa med er andra som deltagit. Så tack till Nelly och Elin för att ni ordnade läs-a-loten.


Kommentarer

  1. Roligt att du var med! Tycker det är bra jobbat att hinna läsa ut två böcker när man jobbar, vet själv hur trött man är när man kommer hem från jobbet..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ! Jag tog mig iallafall ur lässvackan, vilket är så skönt ! :)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek