En fin hop klassiker

Älskar verkligen loppisrundorna jag och mamma går varje vecka. Kommer varje gång hem med så fina böcker. Den här gången blev det 5 stycken klassiker. 

Läste Skriet från vildmarken av Jack London i vintras och även om den var rätt så obehaglig fick jag verkligen mersmak så blev jätteglad när jag hittade en annan bok av honom, Varghunden. Hittade också två stycken Skattkammarbiblioteket-böcker; Kung Arthur och hands riddare och Indianliv. Känner på mig att denna bokserie blir något att samla på. Onkel Toms stuga är en klassiker jag varit intresserad av ett tag och eftersom den var så billig fick den också komma med. Den sista i högen är första Narniaboken som jag visserligen har på engelska redan men är man en bookaholic så är man. 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek