Norrsken

Jag är så fascinerad av allt som har med himlen att göra fast jag tycker det är rätt så läskigt också. Sånt får mig att känna mig så liten.

Ett par gånger i mitt liv har jag sett starka fina norrsken här i Jakobstad. Jag blir lika imponerad varje gång.

Igårkväll kom en hotellgäst in och sa att jag skulle komma ut och titta. Tacka vet jag det, annars skulle jag ju missat allt ! Ett par utländska kunder fick också för första gången i deras liv se norrsken. De prickade in rätt dag att besöka vår fina stad.


Kommentarer

  1. Såg det här utanför Luleå också, var så fint :)

    SvaraRadera
  2. Norrsken är så mäktigt! Är riktigt harma att jag missade det... Jag får samma känsla av att vara så där pytteliten i en gigantisk värld. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de e så fint ! ^^ Men jo visst e vi små :)

      Radera
  3. Vi såg det här i nordöstra Skåne också. Så mäktigt och vackert!

    SvaraRadera
    Svar
    1. häftigt att det syns så pass långt söderut också :)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek