Man blir ju lite starstruck

Så glad jag blev då jag loggade in på bloggens instagram och såg att ingen mindre än Jen Campbell gillat en av mina bilder. Campbell är alltså författaren bakom Weird things customers say in bookshops och min favorit The Bookshop Book. 

Jag fick en liten fangirl-attack men sen tänkte jag; om jag hade skrivit en bok skulle jag vara så nyfiken att jag snokat runt på min boks hashtaggar på instagram. och klart att jag skulle gilla alla bilder jag kom över ! men jovisst är jag starstruck den här tisdagsmorgonen.


Kommentarer

  1. man blir lite starstruck varje gång :D hadd själv en liten fangirl attack när Victoria Schwab gilla en av mina bilder, o ännu mer då hon svara på en av mina frågor på twitter Ö_Ö :D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek