Varför jag älskar att bokblogga

Nu när jag varit sjuk har jag verkligen märkt att jag saknat att blogga. saknat att läsa runt på alla andra bokbloggar och lägga till flera must reads till listan varje dag. saknat att dela med mig av tips, citat, bilder osv. Att dessutom få såna fina ord av er när jag var sjuk gör mig så otroligt glad.


1. Att få skriva om saker som intresserar mig och veta att ni som läser delar mitt intresse på ett eller annat sätt. Att veta att jag inte tråkar ut någon. 
2. Era fina kommentarer. Att få diskutera med likasinnade, ge och få tips. Oj så många trevliga människor jag har ''träffat'' via bloggen redan på bara några månader.
3. Att ta fina bilder på böcker eller mysiga bilder från lässtunden. Fastän bilderna bara är tagna med mobilkameran tycker jag det är så roligt att fixa med dem till varje inlägg. 
4. Att få läsa alla andra bokbloggar, följa med er som jobbar för att få ut era egna skrifter. Att få boktips från så många olika håll av så passionerade människor. Njuter varje dag av era fina inlägg. Att veta att det alltid finns nån som köper flera böcker än dig själv (fastän man tror man är världens största bookaholic). 

Kommentarer

  1. Håller med om alla dina punkter :) Det är en väldigt trevlig gemenskap bland alla bokbloggare! :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Slutet på To Kill A Mockingbird och read alongen