Fredagens fem frågor om böcker



1. Favoritbok från min barndom - Hur gick det sen av Tove Jansson var/är en favorit i alla fall
2. Bästa boken jag äger - 14000 things to be happy about, bara för att den håller så länge och gör en så glad
3. En bok jag önskar att flera läst - Mitt standardsvar är The Bunker Diary av Kevin Brooks
4. En bok jag skulle ha velat läsa längre - Måste nog säga samma som ovan, The Bunker Diary
5. En karaktär jag kan relatera till - Än en gång nämner jag Stephanie Plum i Janet Evanovich böcker, hon är så galen, envis och sarkastisk. Skulle nog inte beskriva mig själv med de tre orden men ändå kan jag relatera till just henne.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Slutet på To Kill A Mockingbird och read alongen