Nytt i hyllan

hade bestämt mig för att spendera alla mina pengar vid akademen i tammerfors då jag var dit på minisemester med bästa vän. men där var ju utbudet verkligen urdåligt ! akademen brukar ha så mycket jag vill ha men nu hade de inte en enda av de 6 böckerna jag tänkte köpa !

hittade dock suomalainen kirjakauppa och till min lycka hade de 3 av dessa 6 böcker. bara rev ner dem ur hyllan utan att titta på dem desto mer än att försäkra mig om att de var på engelska och nästa sekund var de mina. 

de här tre böckerna var An Abundance of Katherines, Will Grayson, Will Grayson och Looking for Alaska. Hoppas de är ens hälften så bra som The fault in our stars ! skulle ha köpt Paper Towns också men de hade inte den.




Kommentarer

  1. An abundance of Katherines är den minst älskade John Green boken, men därmed inte sagt att den är dålig. Also, du borde verkigen börja hitta bookdepository snart, de har EXTREMT mycket billigare böcker än nån annan boksida jag har hitta (ibland dock kan adlibris va billigare, men de e undantaget som bekräftar regeln)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Började lite smått med An Abundance of Katherines i jobbet idag, hoppas jag inte blir helt avskräckt från att läsa Greens böcker. Kanske borde jag fundera på att välja en annan som första bok av dihär tre. angående bookdepository så brukar jag faktiskt titta in dit (efter att du har skrivit så mycket om det) o jämföra priserna före jag beställer på adlibris men hittills har adlibris varit billigare. dock kommer ju frakten till där också och bookdepository e väl fraktfritt vad jag har förstått eller ? jag får titta vidare helt enkelt ^^

      Radera
  2. jasså? jag har bara en gång hittat billigare på adlibris, annars är bookdep alltid minst 2€ billigare på de böcker jag sökt, om de ens har dem. bookdep är alltid fraktfritt jo. :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Always have something to look forward to

Bokbloggsjerka - fyra boksläpp jag ser fram emot

Bellas Bokblogg sprider bokbloggskärlek